lørdag 8. september 2012

Lona og Miika`s Bergrabben valper ( Fra 07.05.12)

Lona`s første kull fødte hun hos Gunvor Sørensen på Bergrabben Kennel. Hun ble mamma og Miika pappa til 4 nydelige valper. Her er noen bilder av Bergrabben`s Greta Garbo (Greta) og Bergrabben`s Marlon Brando (Dennis) , som er tatt når de er 6-7 mnd. Bildet av Bergrabben`s Marilyn Monroe (Lita) er tatt når hun er 5 mnd:) Det som er så morsomt er at alle valpene har fått litt fra begge foreldrene. Det er ingen som er lik bare mamma eller bare pappa. Som den hønemora jeg er, vil jeg påstå at de har fått det absolutt beste fra foreldrene sine

Bergrabben`s Greta Garbo (Greta) er blitt ei vakker tispe. Jeg blir helt betatt når jeg ser henne. Oppdretteren Gunvor mener hun er en tro kopi av mamma Lona, men jeg er også veldig mye Miika her. Elegansen i bevegelsene har hun nok arvet fra moren. Greta har allerede flere BIR fra valpeshow. Matmor Solveig Vilen på Kennel Raising, Sverige, er veldig fornøyd med henne:)
 
Lille Greta er på besøk hos oppdretteren sin på Bergrabben Kennel. Her sitter hun i midten med farmor Sagaland`s Xara (Sara) til venstre og mormor Bergrabben`s Orchidee til høyre. Hun er en liten skjønnhet:)

Bergrabben`s Marlon Brando (Dennis) er blitt en vakker hanne på ca 6 mnd her. Jeg er så fornøyd med utviklinga hans. Jeg ser mye Miika i hodet med ei flott mørk maske. Ellers er han en fin blanding av begge foreldrene. Han får nok mamma Lona sin nydelige lyse farge. Dennis holder til på Myratibben Kennel nå hos matmor Kirsten Kjebekk. Han har vært på to valpeshow og fått to BIM plasseringer allerede.

Må ha med et hode bilde av Dennis. Det er så artig å se både mamma og pappa i han også

Bergrabben`s Marilyn Monroe (Lita). Veldig artig at Miika og Lona fikk ei så fin party colour tispe. Hun er virkelig ei nydelig lita tispe, 5 mnd på dette bildet. Jeg ser en del pappa i henne, men som de andre er hun en fin blanding av begge foreldrene. Gleder meg veldig til å se hvordan de blir som voksne.

 

Ingen kommentarer: